måndag 18 juli 2011

Klagoinlägg.

Just nu önskar jag att det var dags imorgon att föda, så man vet att smärtan har en ände.
I två nätter nu har jag knappt kunna sova pga. foglossningen.. Den sprider sig från höften ner i fötterna, och det är ju inte musklerna som gör ont - utan det är i skelettet.

Det gör så fruktansvärt ont när smärtan ilar igenom. När inga värktabletter hjälper, så är man hjälplös.
Man kan inte lägga sig, man kan inte sätta sig, man kan inte ens gå.. Vart tar man vägen någonstans?

Jag vill ju göra grejer nu när jag äntligen är ledig, men det kan man ju glömma.. Nästa vecka kör det igång med jobb igen, ja, i fall smärtan inte försvinner då. Då får jag väl be om sjukskrivning i ett par veckor o hoppas att det går att jobba efter 14 dagar igen, så jag slipper krångla med FK. Dom är ju inte så schyssta emot gravida precis..

Jaja, 13 veckor kvar. Sen SKA bebisen ut, vill inte gå över något alls denna gången. Bebisen får gärna komma redan om 9-10 veckor om den vill, hade inte varit så jättefel :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar