torsdag 16 juni 2011

Då var det helg igen

Då vart det helg igen, eller ja, lördag och söndag. För helg brukar ju faktiskt räkna som ledighet, vilken jag aldrig har på en helg ;)

Idag ska jag jobba 14-21.45, och jag hoppades på att jag hade kunna sova bättre i natt då jag vart så trött igår efter att ha vaknat flera gånger på natten.
Men så vart inte fallet, utan jag vaknade massor i natt också, vid tre började helvetet. Att vakna o sedan förstå att man inte kommer kunna sova mer eftersom man är alldeles tät i näsan är inte kul..

Imorgon är jag ledig, och på söndag jobbar jag 7-16, sen är jag ledig tills på tisdag, som också är första dagen på sommarschemat.
Sen kör det igång med jobb över heltid nästan hela Juli, och ett par veckor in i Augusti. Ska försöka jobba lite i september också, kanske ett par veckor in, sen ska jag gå på föräldraledighet och inte jobba på en helt år! ( Får se om det blir så) ;)

Nu ska jag försöka ta mig in i duschen, sen blir det att slänga iväg sig till affären.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar