måndag 29 november 2010

Sjuk.




















Ja, är det inte benet som krånglar efter fallet från byggställningen så är det någon skit som erövrar min kropp.

Ont i nacken, ljudkänslig och ont i huvudet. Svårt att svälja och yr.. Ska bli spännande o se vad mitt blodtryck är på när jag ska till läkaren.
Jag gick upp halv tolv idag, det har jag nog inte gjort sedan jag var tonåring någon gång.
Mitt huvud var så tungt, och jag kunde inte öppna ögonen.

Till slut tvingade jag upp mig, för att sedan hamna i soffan som ett vrak.
Känner också att jag borde ha solglasögon och hörselkåpor på mig idag, jag mår verkligen inget bra.

Tur att jag har en sådan underbar man som är hemma med barnen idag!
Just nu försöker jag peta i mig en clementin. Fy fasen för feber och värk.. Jag vill ju vara kry, så jag kan fortsätta med badrummet, och jag vill vara kry så jag kan busa och leka med barnen.. Nu får karusellen av den onda cirkeln ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar