onsdag 23 februari 2011

Längesen nu.

Längesen jag skrev nåt alls här inne, så det är väl på tiden..

Idag är jag megatrött. Amigo började skälla 05.40, och väckte både mig o Jacob.. Jättekul. Funderar på att knyta ett band runt hans nos på morgonen, så han ger tusan i att skälla varje gång Mattias går utanför dörren.
Jag hade nog iofs ändå varit trött även om jag hade sovit länge, är så trött hela tiden nu.
Med länge menar jag ju såklart till klockan sju.. Det är en go sovmorgon det!

I helgen kommer jag inte få sova heller, då jag ska åka iväg på DÅK och sen på söndag ska jag jobba.. Känner väl sådär för att åka på på lördag till DÅKen, men jag blev tillfrågad om jag ville sitta med som ombud eftersom en var sjuk, så då fick man ju ställa upp.
Men är jag lika trött på lördag, så vette tusan om jag kommer orka..

Just nu lagar jag mat o Jacob sover. Hade inte den dära maten behövts, så hade jag legat däckad i soffan vid det här laget. :P

Well, bara bita ihop.. Man blir inte piggare av att klaga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar